Translate

Φθινόπωρο

ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ !!



13 σχόλια:

Βίκυ είπε...

Γειά σου, Λίτσα!Καλό φθινόπωρο!Χάθηκες, ε....Οι δημιουργίες σου, όπως πάντα, υπέροχες!

fotolabida maria είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ !!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΣΟΥ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!
ΦΙΛΙΑ

Ανώνυμος είπε...

καλημερα και καλο φθινοπωρο!!!
ευχαριστουμε για το σχολιο σου!
Θα ηθελα να σου επισημανω οτι τι προφιλ σου δεν ειναι συμπληρωμενο και δεν υπαρχει ο συνδεσμος σου (ωστε οταν κανεις σχολιο,ο αλλος να μπορει να σε βρει ευκολα).
Αν χρειαστεις βοηθεια μην διστασεις να επικοινωνησεις μαζι μας (handmadeart@gmail.com )misirlou
filiaX2

auroraborealis είπε...

ΠΟΛΎ ΙΔΙΑΊΤΕΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!!

Unknown είπε...

Πολυ πρωτοτυπα!!δεν εχω δει ξανα κατι τετοιο..μπραβο... να σου πω πως οταν κανεις ενα σχολιο στο μπλογκ μου κ μετα επιλεξω να πατησω πανω στο νικνειμ σου ASTIL δεν με αφηνει να μπω στο μπλογκ σου.. μου λεει οτι δεν υπαρχει κατι τετοιο..δεν ξερω αν εχουν κ αλλοι το προβλημα αλλα αν θελεις δες το

'ASTIL" είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σας σχόλια !!!
Όσο για το πρόβλημα με το προφίλ μου δεν το ειχα πάρει είδηση ..........

Marie είπε...

Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες και ξεχωριστές! Καλώς σε βρήκα Astil!

Sophie είπε...

Kαλώς σε βρήκα Λίτσα στο σπιτάκι σου.Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου με φαντασία και φινέτσα!!!Μπράβο!!!Καλή σου μέρα φιλιά και θα τα λέμε...

Tante Kiki είπε...

Καλώς σε βρήκα κι ευχαριστώ για την εγγραφή σου στο blog μου. Υπέροχα τα κοσμήματά σου!! Πανέμορφα όλα αλλά ειδικά το δεύτερο βραχιολάκι ...το λάτρεψα!! Συγχαρητήρια κι ελπίζω να τα λέμε!!!

gwgw είπε...

Υπεροχες οι δημιουργιες σου κοπελα μου μπραβο,η μια καλυτερη απο την αλλη,καλη σου μερα και καλως σε βρηκα!!!

Mania είπε...

Πολύ όμορφα αυτά που φτιάχνεις!! Χαίρομαι που σε βρήκα!!

Unknown είπε...

ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ, ΝΕΑΝΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ!!! ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ... ΚΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!

drosostalitsa είπε...

Καλό φθινόπωρο γλυκιά μου!